برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بانوان در قزوین
نوشته شده توسط : احسانی
مسئول روابط عمومی هیئت پینگ‌پنگ قزوین خبر داد
برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بانوان در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی هیئت پینگ‌پنگ قزوین از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بانوان در قزوین خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بانوان در قزوین

 

مجتبی گلشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بانوان همزمان با هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز آقایان در نیمه دوم سال جاری به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: مقدمات برگزاری مسابقات با توجه به تجارب سال‌های گذشته برنامه‌ریزی شده است.

مسئول روابط عمومی هیئت پینگ‌پنگ قزوین پیرامون موفقیت‌های این هیئت در سال 90، اظهار کرد: در سالی که گذشت تنیسورهای قزوینی در همه رده‌های سنی در دو بخش آقایان و بانوان عناوین خوبی را در سطح ملی به دست آوردند.

گلشاهی یادآور شد: در بزرگسالان حمیدرضا طاهرخانی به عضویت تیم ملی درآمد و دو نفر از بانوان نیز به تیم ملی تنیس روی میز کشور دعوت شدند.

وی مدال‌آوری سولماز محمدپور و مهسا نیاقی در رقابت‌های اوپن عراق را حسن ختام موفقیت‌های هیئت پینگ‌پنگ قزوین در سال 90 عنوان و افزود: این دو تنیسور قزوینی در مسابقات اوپن عراق نشان دادند که بانوان استان قزوین در رقابت‌های برون مرزی نیز حرفی برای گفتن دارند.

مسئول روابط عمومی هیئت پینگ‌پنگ قزوین در ادامه با بیان اینکه تقویم ورزشی فدراسیون پینگ‌پنگ در نیمه دوم فروردین ماه آماده می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از نشست بین هیئت‌های پینگ‌پنگ کشور در نیمه دوم فروردین ماه و قرار گرفتن برنامه‌ها در تقویم ورزشی، اردبیهشت ماه سال جاری تقویم فدراسیون برای هیئت‌ها ارسال می‌شود.

گفتنی است، هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز آقایان به نام "3000 شهید سرافراز استان قزوین" و با حضور 16 تیم، سال گذشته به میزبانی قزوین برگزار شد.





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: